Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych produktów, dostawy i płatności. Zrozumienie, jak działamy, pomoże Ci cieszyć się naszymi usługami bez żadnych przeszkód. Naszym celem jest zapewnienie Ci jak największej przejrzystości i wygody, dlatego stworzyliśmy to miejsce, gdzie możemy odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Termin realizacji dostawy zależy od wybranego przez Klienta miejsca i sposobu dostawy i jest każdorazowo podany w Serwisie. Termin ten ma charakter orientacyjny, a Sourcevit nie udziela gwarancji dotrzymania terminu dostawy realizowanej przez podmioty trzecie, takie jak firmy kurierskie.

Obecnie dostarczamy na terenie Poznania.

Nie, dostawa nie jest możliwa w weekendy i święta.

 

Tak, w mailu od przewoźnika jest możliwość śledzenia statusu dostawy.

Akceptujemy płatności przez Przelewy24 i Stripe.

Tak, wszystkie płatności są bezpieczne.

 

W przypadku odmowy realizacji zamówień opłaconych, Sourcevit zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty w terminie 14 dni od poinformowania Klienta o braku możliwości realizacji zamówienia. W przypadku zwrotu zamówienia do Sourcevit z powodu błędnie podanego lub niepełnego adresu doręczenia, odmowy przyjęcia paczki przez adresata lub nieodebrania paczki w określonym terminie, Klient ponosi koszty ewentualnej ponownej wysyłki oraz koszty zwrotu zamówienia. Produkty nieodebrane lub nieopłacone zwroty podlegają utylizacji.

 

Tak, wystarczy dodać dane do faktury w koszyku.

Wszystkie produkty dostępne w ofercie są aktualizowane na bieżąco na naszej stronie.

 

Tak, produkty sezonowe są odpowiednio publikowane w sklepie.

 

Wszystkie nasze produkty są świeże i najwyższej jakości.

 

Tak, w zakładce “własna kompozycja” możesz złożyć zamówienie na box skomponowany według własnych preferencji.