Zamówienia i transakcje

Zamówienia

Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem do realizacji. Firma Sourcevit ma prawo odmówić realizacji zamówienia na każdym etapie na podstawie swobodnej decyzji, której nie musi uzasadniać. Odmowa może nastąpić zwłaszcza z powodu braku określonego produktu, niemożliwości zrealizowania zamówienia w określonym czasie lub w przypadku podania przez Klienta niepełnych lub nieprawdziwych danych.

Realizacja Zamówienia

Zamówienia realizowane są w terminie podanym w Serwisie, liczonym od momentu zaksięgowania na koncie Sprzedającego środków odpowiadających pełnej cenie zakupu zamówionych towarów. Po skompletowaniu zamówienia, dokonujemy wysyłki zgodnie ze sposobem dostawy wybranym przez Klienta, czyli za pomocą DPD Fresh lub InPost Fresh.

Zwroty i Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Odstąpienie od umowy odbywa się poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres Sprzedawcy lub elektronicznie za pomocą formularza udostępnionego w Serwisie. W przypadku niezadowolenia z zamówienia, masz prawo złożyć reklamację do Sprzedawcy. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail, nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu dostawy produktu.

Prawa Klienta

Jeśli produkt jest niezgodny z umową, masz prawo do żądania naprawy, wymiany, obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, zgodnie z przepisami UPK. Sprzedawca pokrywa koszty naprawy lub wymiany produktu. W razie odstąpienia od umowy, zwracasz produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Ci cenę niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu lub dowodu jego odesłania.