Jeśli jesteś konsumentem, masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Odstąpienie od umowy odbywa się poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres Sprzedawcy lub elektronicznie za pomocą formularza udostępnionego w Serwisie.
Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Tak, zwracane produkty są odsyłane do Sprzedawcy na koszt Klienta.
Zwrot ceny następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W przypadku niezadowolenia z zamówienia, masz prawo złożyć reklamację do Sprzedawcy. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail, nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu dostawy produktu.
Reklamacja powinna zawierać informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, szczegółowe żądanie Klienta, dane kontaktowe oraz numer rachunku bankowego (w przypadku oczekiwania zwrotu środków pieniężnych).
Sprzedawca rozpatruje reklamację nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia.
Jeśli produkt jest niezgodny z umową, masz prawo do żądania naprawy, wymiany, obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, zgodnie z przepisami UPK. Sprzedawca pokrywa koszty naprawy lub wymiany produktu.
W razie odstąpienia od umowy, zwracasz produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Ci cenę niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu lub dowodu jego odesłania.
Tak, masz prawo zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Możesz także skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów. Istnieje również możliwość skorzystania z platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, oraz rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względów higienicznych lub ochrony zdrowia.
Zapisz się do newslettera i bądź zawsze na bieżąco z nowościami i wyjątkowymi ofertami.
© 2023 Sourcevit Sp. z o.o / Made with ♡ by PAR HOUSE Agency
Język -